11 september 2013

Popje #2

Voor een meisje dat jarig was heb ik deze pop gemaakt, met een shirtje in haar lievelingskleuren.

I know, I know, ik moet het patroon echt een keer publiceren. Het ergste is ook dat het eigenlijk al maanden klaar ligt, maar het voelt gewoon nog niet helemaal 'af' of goed genoeg.. Misschien doe ik gewoon te moeilijk en moet ik het allemaal gewoon publiceren. Toch ben ik er niet zeker van dat de versie die op mijn computer staat nu echt de definitieve versie is, ook al staat die bomvol foto's en uitgebreide beschrijvingen. Ach, waarschijnlijk denk ik gewoon veel te ingewikkeld en moet ik 't toch gewoon maar eens doen :) Wie weet..

13 opmerkingen:

  1. ik ben op je blog gekomen door je mooie pop. verder zijn er weinig(lees geen)mooie poppen patronen. Deze is prachtig. Je zult er vast veel succes mee hebben. Misschien is het een idee om iemand te laten proef haken??

    succes

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is erg mooi, je pop!
    Knap gedaan hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een mooie pop zeg daar zal ze vast erg blij mee zijn!!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig! Met allerlei leuke details. Gewoon doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk!! Gewoon doen! Als je iemand zoekt om proef te haken... ;) ik heb net sofia afgewerkt van lilleliis ;) er zijn maar weinig leuke popjes!
    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke pop!
    van mij mag je hem posten hoor:-) dan kan ik er vlug mee aan de slag voor mn kleine meid.
    :-):-):-)
    Ijda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit te zoeken naar patronen voor een pop en kom deze tegen. Wat een leukerd! Als het patroon er al was zou ik er meteen aan beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het kleine meisje vast heel blij gemaakt met deze prachtige pop. En dan ook nog in haar kleuren. Dat maakt het extra speciaal.

    Heb je twijfels over jouw patroon. Vraag een paar haaksters om hem als proef te haken en je hun bevindingen toe te sturen. Natuurlijk onder beding dat zij het patroon op geen enkele manier doorgeven. Het is en blijft jouw patroon.
    Zo weet je zeker of alles klopt.
    Op deze manier werken ook veel bekende patroonontwerpers.

    Je mag mij altijd benaderen om het patroon voor je proef te haken.

    Liever groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook al tijden op zoek naar een patroon voor een leuke pop en deze is erg schattig. Ik zou het patroon graag van je kopen als het beschikbaar komt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Leonie,
    Via via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk!!! Ben volger geworden, ben benieuwd naar meer.
    Ik heb momenteel een give-away lopen. Zin om mee te doen?
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuk ik vondt u blog via andere hakers..zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!!!!
    Dus....niet langer aarzele of twijfelen.
    Gr..Rianne

    BeantwoordenVerwijderen