24 september 2012

Opa - Pop

Deze pop heb ik gemaakt met behulp van het patroon (Amigurumi Crochet Pattern) Grandpa van DeliciousCrochet. Ik vind het een erg leuk patroon, en erg leuk verzonnen ook hoe je bijvoorbeeld de vorm van het hoofdje zo leuk krijgt. Ik heb geprobeerd mijn eigen opa na te maken voor zijn verjaardag, en volgens mij is dat aardig gelukt (:
De knuffel was al ruim een maand af, maar ik had nog geen goede foto's gemaakt *lees: oplader van spiegelreflexcamera was spoorloos*.

Edit: Het leuke patroon voor oma is via deze link te vinden.

7 opmerkingen:

  1. Wat een beauty is dit, erg mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligerd zeg, echt een Opaatje:) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je opa is enig geworden zeg! Heb je ook een idee dat je van het patroon ook een oma kunt maken?ik wil deze graag voor mijn ouders maken, maar kan alleen maar een patroon voor de opa vinden, groetjes mijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik heb het linkje naar oma in mijn bericht hierboven toegevoegd ;)
      Veel haakplezier!

      Verwijderen
  4. Ah, bedankt helemaal niet goed gekeken. Ik ga ze maar eens even bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je de patronen moet kopen

    BeantwoordenVerwijderen