14 september 2012

Even een beetje info

Ik heb de laatste tijd een aantal verzoekjes en vraagjes gehad over mijn patroontjes, en dan vooral het patroon van mijn popjes. Echt super, ik had niet verwacht dat ik er zoveel reacties op zou krijgen!
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een Etsy Shop te openen waar ik mijn patroon/patronen voor een klein bedrag wil aanbieden (:
Door mijn nieuwe opleiding gaat dit allemaal niet in sneltreinvaart en duurt het dus ietsiepietsie langer dan ik eigenlijk zelf zou willen. Ik ben druk bezig met het netjes uittypen van het patroon en het toevoegen van foto's.
Dus, voor de liefhebbers: het patroontje is onderweg! Als alles allemaal geregeld is laat ik het hier natuurlijk weten (:
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie enthousiasme! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten